Storytelling.

‘Zeg, leuk bedrijf heb je. Wat kun je voor mij betekenen?’ Voor je staat een mogelijke klant. Je vertelt hem wat jij voor wie hebt gedaan. Je rept over activiteiten, sectoren en successen, en komt met een opsomming van je LinkedIn-profiel. Geen begin, geen midden, geen eind: geen verhaal. De mogelijke klant staat erbij en duizelt ervan, en excuseert zich omdat hij ineens een telefoontje krijgt.

Tijd voor een merkverhaal.

Als je aan je collega’s vraagt waar je bedrijf voor staat, hoor je elke keer iets anders. Ook je sales- en marketingteam presenteert bij elke pitch een verschillend verhaal. Ook merk je dat je medewerkers richting verliezen. Dat ze binding met hun collega’s en de organisatie verliezen. En dat sollicitanten steeds vaker kiezen voor de concurrent.

Tijd voor een merkverhaal.

Tijd voor een verhaal dat vertelt waarvoor je staat en gaat. Dat vertelt waarom je bent begonnen. Dat vertelt wat jij kan betekenen voor je klanten. Dat vertelt wat jou anders maakt dan de rest. Een verhaal over de essentie en betekenis van je organisatie of bedrijf.

Ik breng je daar in vijf stappen naartoe. Naar een merkverhaal dat leidend en sturend is voor je onderneming. Een verhaal dat zorgt voor binding en vertrouwen. Voor focus, inspiratie en onderscheid. Een verhaal dat zorgt voor business succes.

Laten we kennis maken..