Bezint eer gij begint
Stel dat je per direct stopt met het maken van je blog, nieuwsbrief, whitepapers of sociale media posts. Wie gaat je content missen?
Okay, ik ga
ermee stoppen, met dit blog.
Mijn inspiratie
is opgedroogd. Mijn inspanningen, ik krijg ervoor te weinig terug.
…..
Ben je geschrokken?
........
Dat hoop ik.
Als jij zojuist je
schouders hebt opgehaald en dacht, nou soit, prima toch, oeps, dan doe ik
iets niet goed.
Als jij helemaal
niks dacht, auw, dan doe ik iets helemaal niet goed.
Dan is alles wat ik
schrijf, dan is mijn blog inwisselbaar.
Dan is mijn blog misbaar,
dus ja, waarom zou ik die dan nog langer maken.
Dat geldt ook voor
de content die jij maakt.
Stel dat jij per
direct besluit met je content te stoppen. Met je nieuwsbrief, met je blog, met
je whitepapers, met je social media updates....
Wie gaat je content
missen?
Wie gaat je mailen
en bellen, en zeggen, nee, niet doen, niet doen, alsjeblieft, stop niet, ik heb
je nieuwsbrief nodig, ik ga je blog missen, ik kan niet zonder je social media
updates, wie gaat dat doen?
Nou?
Kan je niemand
bedenken?
Geen honderd
mensen, geen veertig, geen tien, geen, niemand?
Dan moet je toch
eens je contentaanpak heroverwegen.
Make love, not
content.